Niet tevreden?

Regelement klachten en verbeteringsvoorstellen  

  1. De Jonge Ontdekker begeleiding streeft uitdrukkelijk naar een goede, veilige en betrouwbare verlening van Jeugdhulp. Wij nemen onze verantwoordelijkheid daarin uiterst serieus en willen bekend staan om onze hoge kwaliteit van zorg- en dienstverlening. 
  2. Om deze kwaliteit te handhaven en te verbeteren evalueren we regelmatig onze protocollen en procedures.  
    Dit regelement omvat de procedure hoe wij omgaan met afwijkingen en verbeteringen. 
  3. U kunt uw klacht of verbeteringsvoorstel op alle mogelijke manier indienen bij de manager: mondeling, per telefoon, mail of brief, wat voor u het eenvoudigst is.
  4. Zodra uw klacht of verbeteringsvoorstel binnen is, nemen we direct contact met u op. Ten eerste om een snelle en goede oplossing te vinden voor het actuele probleem en vervolgens om ervan te leren voor de toekomst. 
  5. Wilt u een nadere toelichting op dit reglement? Aarzel niet om te bellen voor uitleg. Wij helpen u graag! 

 

De Jonge Ontdekker
T.a.v. A. van Wijk
Draaibrug 1
3991 LA te Houten 

030 – 7271160
info@dejongeontdekker.nl

 

Verzenden